Det er alltid stas med lokale artister som slipper nye musikk, men det er enda mer stas når vi i Radio Ålesund får gi lytterne en eksklusiv førpremiere.
Fredag morgen fikk Radio Ålesund besøk av sunnmørsartist Ane Flem, som samtidig ga lytterne en eksklusiv verdenspremiere på sin kommende singel «In Time». Låta slippes offisielt 22. mai, og handler om følelsen av å være “på etterskudd i livet” – et tema Ane mener mange unge kan kjenne seg igjen i, med press, forventninger og sosial sammenligning i hverdagen. Artisten, som tidligere har fått mye radiospilling og internasjonal oppmerksomhet innen EDM, beskriver låta som en kombinasjon av elektronisk pop og ærlige tekster med mål om å gi folk litt ro. Under intervjuet fortalte hun også om reisen fra millioner av visninger på låta «Zombie» til arbeidet med sitt eget artistprosjekt, og røpet at publikum kan forvente mer musikk framover.
Hør intervjuet med Ane her:













