I denne ukens besøk på Pir i Ålesund sentrum besøkte vi bedriften med det artige navnet, Takk for Sist, som jobber med innholdsmarkedsføring.
For flere og flere bedrifter satser nemlig på innhold og en digital tilstedeværelse som gjør det mulig å knytte sterkere bånd til sitt publikum.
Vi tok en prat med Sara som jobber i Takk for sist som kunne fortelle oss litt om hvem de er og hva som er bakgrunnen for navnet, Takk for Sist.
Med kontor i Ålesund og i Oslo hjelper de både lokale og nasjonale bedrifter med å nå ut til sitt publikum gjennom god innsikt og kreativ kanalbruk. For det er ikke bare bare å legge ut digitalt innhold lenger. I en jungel av digitale budskap trenger man å stikke seg frem og bli lagt merke til, og da kan det være lurt å snakke med folk som faktisk vet hvordan man unytter de digitale kanalene best mulig, med best mulig innhold.
Hør praten med Sara og hva Takk for Sist kan hjelpe din bedrift med her: